Wednesday, August 18, 2010

302. Warming Up

Sis fairuzniza tagged pocket,
its been a while since my last post so lets warm up writing something lite first shall we :)

1. adakah anda rasa anda hot?
Yes, i am totally hot,
wanna blame the weather but its been raining
lately,wanna blame the elnino but there was none,
best that i blame my skin for having too much lemak lately lah kot...
(Related ker?)

2. upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang?
3. cerita pasal gambar ni?
pocket ada masaalah ngan excessive picture sebagai hiasan.
So am minimizing it to blackness.

4. kali terakhir makan piza?
macam bulan lepas pernah makan skali,
bli medium size dua keping makan kat umah.
Peh.. miraculously habih.. hahahah

5.lagu terakhir anda dengar?
lets see... zeeAvi-kantoi

6. apa yang anda buat selain selesaikan tag ini?
masak? semayang terawikh kot..

7. selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
kat EmArEsEm dulu orang panggil Lamin,
in short for KeLamin..
Kat UM plak orang panggil Bundle.
kerana tukang bagi nama tu bukak dictionary kat area B... n keluar bundle
nasib baik la tak BOAR kan.. adeh

8. tag lagi 5 orang yang nak kene tag?

1) FIlantera
2) Sha
3) Afdlin Shauki
4) Bendul
5) Banji

9. sape orang no 1 dengan anda?
Adinda sedarah sedagin, sepinggan semangkuk
serumah, sepintu, sebelah, sepanggang, setinggan, setapak.
Eh?

10. katekan sesuatu kepade orang no 5?
Banji, bulan tiga tahun depan.
kami belanja sate ... kat tawau!! :)

11. no 3 ade hubungan dengan sape?
err, macam dah kawin, anak pun dah ada kot.

12. bagaimana dengan orang no 2?
arief!!

13. kata-kata cinta kepada orang no 4?
bendul, kita tak buleh bersama, ko takkan tak tahu, kita dua ni jantan!

14. berikan 5 fakta yang anda tahu mengenai orang yang anda tag?
1- sorang pun takkan balas tag ni:D
2- sorang ni tak layan tag tag ni
3- sorang ni tak penah tgk dia buat tag
4- sorang ni tak tau dia nak buat ker tag ni
5- sorang ni duk jauh sampai kat sabah nuha..

6 comments:

~ mizzAmy ~ said...

nasib baik kita tak kena tag.. phhheeewwww....

LORD ZARA 札拉 said...

hehehhe~

cuci..cuci~

Super Nia Hana said...

ahahah..jawapan no 13 tu plg besh!

mier@merr said...

saya suka jawab tag,..tp ada lagi hutang tak langsai..haha

HEMY said...

pocket is back and soon running as usual

fairuzniza said...

pocket jawab tag tuuuu!!! ^___^
tq pocket. teharu rase..hehe~ :p