Saturday, May 16, 2009

172. Minang!!...

... bukan bukan, Menang!!
Gambar sebelah diambil agak lama
dulu, pocket baru balik umah dari
keja, nampak ada mamat ni tgh duk
mengemaih kancil nyer,
dan kunci itu menarik perhatian ku
cukup untuk menggodek henpon
dan tangkap gambo.

Apa yg menariknya?
Entahlah.. gawat gawat ni,
kalau dapat sejuta dr pawerRut tu
besh jgak kan? kalau pakcik ni bleh
menang Nouvo pasal makan mayones
pilihan wanita banyak2, Kenapa
pocket tak leh menang sejuta ngan
minum kopi penambah tenaga?
Silap silap bleh jgak salam ngan
rosham noor masa penyampaian
hadiah tu.
(Tak minat pon pakcik tu)
so pocketeers, berbaloi tak?
spending 4000 ringgit on buying
PawerRut banyak banyak dan menang sejuta.
(Kalau menang... kalau tak menang? ahaaaaiii)

9 comments:

milimilo said...

spend 4000 utk menang sejuta memang berbaloi..tp kalo xmenang mmg sakit ah..haha

Pocket said...

Kalau tak menang,
mahu dua tahun jgak nak recover tu,
maggi maggi maggi!!

Princess Liyana said...

Xdo kojo den do.haha mgabaihkan boraih yo.hahaha.

joegrimjow said...

da menang kew?
bgus la klu da menag

azie said...

ha ha. kalau tak menang, mesti ada sikit rasa nak bakar kilang powerrut,ahahah

izzati fuad said...

heh~~ dilema jugak kan? tapi, orang kate, kalau nak sesuatu mesti korbankan sesuatu kan? haha

mungkin, sekali seumur hidup boleh la cuba..hehe

Pocket said...

Liyana,tp kalau menang sejuto,
sampai abih umur pun boreh nyo
tak abih laie.
tak kojo pun tak po.
heheheh, makan wit ayEsBi

Joe,tak menang la lagii.
tp kalau menang ler yg duk citer ni. heheheh
angan angan mat jenin:)

Azie,memang memang!!
nasib baik 100 hari 100 camry ari tu, celcom bagi balik wit pocket.
kalau tak.. memang pocket bakar jer celcom kiosk kat sini niii haa.
heheheh

Izzati,btul tu!!
tp 4000 tu jer la harapan.
kalau abih wat bli pawer rut
tp tak menang. mahu homeless pocket pas tuu..
hahahahah

Super HaNa said...

perghhhhhhhh!!!
kalo wtahsi mahu pk 10-20kali

*SiRibenMerah said...

baik simpan duit wat pegi meminang.. hehehehe =p~