Saturday, October 23, 2010

319. Pemenangnya ialah!!!...

Pavel Batum ker saper namer nyer entah,
bukan orang sini, orang negeri yg ada salji kot.
pocket pun tak tau, tp gambar dibawah adalah
gambar akuarium pemenang
International Aquarium Plant Layout Contest for 2010.

menarik kan.. diorang buat contest utk penggila akuarium
masuk... entry fees nyer pocket tak tau la plak kan,
tp kalau pemenangnyer dpt 30 ribu.. peh terasa la macam
nak masuk jgak kan.. berapa ringgit pun.


kalau menang dpt 30 ribu,
kalau tak menang pun, atleast ada hiasan 'hidup' kat umah
yang menariknya ialah...
pocketeers sekalian tgk gambo tu,
tak nampak macam hutan getah kat kampung kita dedulu ker?

peh.. hampir sebijik beb!!
yes ada hidupan, gambo dibesarkan.. ni haa gambo udang.



peh, aquascaping buat hutan getah pun buleh dpt 30 ribu beb...

aquascaping anyone?

2 comments:

mier@merr said...

sgt cantik dan nmpk idup...real!

Ayaq said...

Ha'ah..macam hutan getah yg dah tadak sapa jaga macam kat depan rumah arwan Wan saya tu!!! Tinggai tadak rimau ja. Tapi cantik jugak hutan getah hutan getah pun. 30 ribu tuuuuuuu~