Sunday, December 16, 2007

5. SundayBlues

Ari ni sunday...
bangun kul 0600 macam biasa ...
pakai baju uniform macam biasa...
gi keja cam biasa...
singgah kat gerai dpan tu nak bli karipap cam biasa ...
tp luarbiasanya dia tak bukak ...
pasal ari ni ahad.
biasanya ahad memang dia tak bukak...
biasanya ahad ...pocket tak gi kdai dia pasal tak keja...

er? ahad biasanya pocket tak keja ...
tp ahad ni luarbiasa.
ahad ni pocket keja

begitu juga raya aji ...
begitu juga birthday banji.
biasanya pocket cuti...
tp pocket keja nanti .

alahaaaiiii....

6 comments:

bendul said...

pasal tu lah mak aku suruh kejer gomen.. tapi pasal aku derhaka, ni ler jadi nyer.. kita serupaaa..

Pocket said...

hooh kan...
bendul san... sila jawab pantun dajare aku ini...
'Keja Gomen? Gomen laaa...'

eheh...
yappa dame? subetta kanaaa....

bendul said...

hahaha... umaiii..!!! bikkuri suru hodo, umai...!!! (tte, jibun mo sou yu fuu ni iitakatta kedo..)

Danisha said...

Shian nyer dier....

Duit mashuk ma...............

Ikeda Jin said...

hahaha...sama ler dgn aku poket..esok kerja cam biasa..sebab jopun tak raya haji..keh keh keh..

Pocket said...

apo la wit banding ngan lemang ngan rendang bersama sama filantera di pagi hari kat guar chempedak,
sambil tunggu banji mandi nak gi semayang raya ...
nak baliiikkkkk