Wednesday, May 16, 2007




Dey Pocket!! tgh duk tgk citer puteri nii haaa..
citer yg diorang gi kuching tu...
naik air asia ker? pernah skali jer naik air asia nii...
tak dpt minuman.... tak besh nyeee...

so yesterday i got this new penyakit ... simply batuk ...
tekak berkahak...
tak der suara ...
kalau wat 'do re mi fa so la' tu kalu ... sampai 'fa' jer dah
tiada bunyi lagi keluar dari tekak ini ... hoh!!

susah woo nak keja kalau tak der suara nii... dah la keja
kita ni kena pakai suara... (sory ... bukan penyanyi yer...)
'ni!! roslin!! ni apo barang palastit ni short mould ni!! cuba
buat barang ni bebetul sket... pressure ado tgk ka!!?'
Bayangkan camno nak cakap gitu dlm keadaan tak der suara...
huhuuuuuuuu

cakap fon ngan tak der suara tu camno yek:)

4 comments:

Danisha said...

Sukalah gambar kat atas ni.....Nak jugak.....
Shiannyer dia. tapi daptkan bayangkan betapa kiutnya aswan masa nak jerit tapi suara tak keluar....heheheh...
Mesti mata bertambah kecil sampai tak nampak mata......

pocket said...

hooh hooh...
dah la mata kecik...
kalau gelak jer mata
dah tak kelihatan dek
mata kasar...
heh:)

yankiut said...

Uishh kije skrg kena marah org je ke..hahha, dulu ade cita-cita nak belajar bahsa isyarat, mana la tau in case nak communicate ngan org yg tokleh ckp atau dengar :)

Banji said...

tak payah marah2. jegilkan mata, diselangi ngan luku2 sket. :) they'll get it