Sunday, July 24, 2011

356. I hate it when...

i hate it when...

... scene dlm movie memag pernah berlaku kat diri sendiri,
trus terasa mcm panas tengkuk.. mata mcm nak berair.
eh kenapa? 'mamat yang jahat gi das kaki awek tu sebijik
cam aku dulu. sian awek tu, darah gak idung dia cium simen.'

.... bila rancangan jahat ku untuk berselingkuh dikenselkan tuhan,
yes yes aku bersyukur... daaah selamat dah tak berdosa.
tp still terasa cam tak beshnyaa..
kalau la jadi aku amik cuti rabu dpan ,
buleh jer aku gi tgk wayang ngan dia.. pergh!!

... bila apa yang ku rasa betul, ku dapati salah..
tersedar masa bertengkar ngan mangsa.
'tapi aku tak naya hang pun!!' <- ku rasa diriku betul
'hang pi habaq kat boss pasai apa? naya la tu' <- tuduhan mangsa.
'aku cuma hantaq mail kat HR jer,
mana aku nak tau boss nak tau plak' <- self defense
'hang pi CC kat Boss!! ' <- the light!!
'eh.. yer ker? aku CC kat boss? alamak.. sori la wei..'<- disini tersedar.. adehlaaa...


... my mind kept on picturing a knock on the door
that soon turned out to be the pegawai pencegah maksiat
whenever i imagined myself getting wild with her.
oi oi otak!!
ko tak buleh keluarkan charachter eman manan tu
dari drama yang kita arahkan sendiri ni tak?

... when i have to work sundays... keja malam plak tu!! waaahhh!!!

so pocketeers.. have a nice monday.
i may post more during this night shift...

3 comments:

cheryna zamrinor said...

hahaha...u hate it when u can't be the devil in the movies...and at the same time being adored like aaron aziz...is it?

aemynadira said...

haha. well, sometimes things don't go our way..sucks, but normal right? that makes us human. :p haha. i don't know what am i rambling here anyway.
oh hey, this is my first time here also, thx for visiting my blog..& lets keep in touch by comments. nice to know you! ^^

Pocket said...

Sha,
u and your aaron aziz :D
bad people always are adored dik.
kalau tak.. tak der la diorang taruk muka depan surat kabar :D

Aemy,
oh oh tell me how do i address u?

thanks and pls do comment more,
would like to know u too :D